Varsinkin pienempien koululaisten tietoteknisten välineiden tulee kestää rajussakin menossa. Dell Latitude 3189 Education-sarjan 2-in-1-laite on rakennettu kestämään käyttöä: se on varustettu tiiviillä, roiskeenkestävällä näppäimistöllä, kumipäällysteisillä reunoilla ja putoamissuojauksella, joten se kestää vaatekaapissa, kouluruokalassa, repussa ja bussissa.
Laitteesta ei myöskään lopu puhti kesken: akku kestää koulupäivän loppuun saakka, koska laitteen käyttöaika yhdellä latauksella on yli 10 tuntia.
Tämä laite on myös luotu yhteistyön tekemiseen: katseleminen ja kirjoittaminen on mahdollista kaikissa toimintatiloissa – litteänä, tablet- tai telttatilassa sekä kannettavana tietokoneena. Oppilaiden on helppo luoda, tehdä yhteistyötä ja jakaa ideoita, kun käytössä on 2-in-1-tietokone.
Aktiivikynän avulla laite muuttuu ajattelun työvälineeksi – ajatukset tai ideat on helppo siirtää laitteelle piirtämällä tai kirjoittamalla digitaalisen kynän avulla. Tukee luovaa ajattelua! |
Laitteen tekniset tiedot täällä
Kouluympäristössä jos missään vahinkoja tapahtuu usein, joten niihin kannattaa varautua ennakolta. ProSupport Plus –xxxx kattaa ennakoivat analyysit (SupportAssist -teknologian avulla) sekä vahinkoturvan muun muassa putoamista, nesteiden roiskumista ja virtapiikkejä vastaan ja korjaa myös lasin ilman omavastuuta.
Dell ProSupport Plus tukipalvelu PC:ille ja taulutietokoneille
ProSupport Plus -palvelu kattaa seuraavat ominaisuudet:
· SupportAssist-työkalun mahdollistama proaktiivinen ja ennakoiva tukipalvelumalli, jonka avulla pystytään ennakoimaan laitteistovikoja ennen kuin käyttäjä havaitsee laitteessa mitään vikaa. Esimerkiksi akku-, muisti-, prosessori- ja tuuletinviat.
· Vahinkoturvavakuutus. Kattaa vakuutetulle tuotteelle aiheutuneen äkillisen ja ennalta arvaamattoman vahingon. Sisältää muassa muassa putoamisen ja nesteiden roiskumisen tai lasin rikkoutumisen korjaamisen ilman omavastuuta.
· 24/7 tekninen tuki ja puheluiden prioriteettiohjaus (myös juhlapäivinä) Dell-asiantuntijoille, jotka auttavat laitteistojen vianmäärityksessä.
· Keep Your Hard Drive -palvelu. Asiakas saa pitää rikkoutuneet kiintolevynsä ja turvaa siten tietoturvan alaisen materiaalin pysymisen asiakkaan hallinnassa.
· On-site huoltopalvelu. Teknikon ja huolto-osien lähettäminen paikan päälle asiakkaan toimipisteeseen sekä ehdot täyttävän hyväksyn korjauksen korjaus- ja vianmääritystoimenpiteitä varten.
· Työaseman käyttöjärjestelmät ja sovellukset kattava aloitustuki, joka kattaa esimerkiksi seuraaviin Dell OEM -loppukäyttäjäsovelluksiin liittyvät kysymykset ja ongelmat: Norton AntiVirus™ -ohjelmisto, Microsoft® Office -ohjelmistokokonaisuus, Intuit® QuickBooks® -laskentaohjelmisto, Adobe® Photoshop® -ohjelmisto ja Adobe Acrobat® -ohjelmisto.
· Nimetty palvelupäällikkö (Technical Service Manager) asiakkaille, joilla on vähintään 500 ProSupport Plus-palveluun oikeutettavaa järjestelmää.
o Single point of contact palvelueskalaatioissa.
o Tukisuunnittelu, palveluntarpeiden ennakointi ja kriisinhallinta odottamattomissa tilanteissa
o ProSupport Plus TSM -raportointi. Kuukausittainen raportti asiakkaan tukihistoriasta ja -käytännöistä ja ProSupport Plus palvelun alaisen ympäristön tilasta.