Nykypäivän IT-yksiköiden tehtävänä on vastata uusiin digitalisoituvan liiketoimintaympäristön tarpeisiin ja tehdä se olemassa olevia resursseja kustannustehokkasti hyödyntäen.
Ajan myötä laitteet kuluvat käytössä ja vaativat korjauksia ja huoltoa. Myös tietoturvapäivitykset ja niiden parannukset edellyttävät laitteiden jatkuvaa ylläpitoa ja hallintaa.
Jopa 80 % keskimääräisestä IT-budjetista käytetään tänä päivänä laitteiden ylläpitoon. Siksi Dell tarjoaa ratkaisuja, jotka säästävät aikaa ja rahaa, jotta voit palvella organisaatiota tehokkaammin.
Monia hallinnointitehtäviä voidaan automatisoida tai virtaviivaistaa, kuten järjestelmän käyttöönotto, kokoonpano ja seuranta. Dell Client Command Suite toimii kaikissa järjestelmäympäristöissä, joko erillisinä työkaluina tai integroituna nykyiseen IT-järjestelmään palvelimista aina päätelaitteisiin saakka.
Kun päivität kerran, päivität kaikkialla vPro-laajennuksilla, joiden avulla BIOS-hallinta ja kiintolevyn pyyhkimiset voidaan sallia myös silloin, kun järjestelmät ovat offline-tilassa.
Käyttökatkoksia vähennetään merkittävästi, kun esimerkiksi vioittuneen kovalevyn kaltaiset ongelmatilanteet voidaan ratkaista lähes välittömästi, tai jopa ennakoiden. ProSupport Plus ja SupportAssist tarjoavat yhdessä PC- ja tablettimarkkinoiden täydellisimmän tukipalvelun. Sen avulla voidaan ennakoida vikatilanteita ennen kuin käyttäjä havaitsee laitteessa mitään vikaa. Tämä säästää kriittistä aikaa – ongelmat voidaan ratkaista jopa 11 kertaa nopeammin kuin muiden valmistajien laitteilla.
Dell Technologies Managed Detection and Response -päätelaitteiden hallintapalvelu hyödyntää SecureWorks Taegis XDR -teknologiaa. Se on täysin 24/7 hallinnoitu palvelu, joka valvoo, havaitsee, tutkii ja reagoi kyberuhkiin koko IT-ympäristössä ja auttaa organisaatioita nopeasti ja merkittävästi parantamaan turvallisuustilannettaan – samalla vähentäen IT:n taakkaa. Tämä ainutlaatuinen palvelu on suunniteltu organisaatioille, joilla on vähintään 50 päätelaitetta, ja siinä on kaksi keskeistä ominaisuutta: